Vad ingår egentligen i Limpios storstädning?

• This topic has 3 replies, 2 voices, and was last updated 5 months ago by Anonymous.
Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • Author
    Anonymous
    Inactive

Jag funderar på att boka storstädning från Limpio. De skriver att de gör allt “från golv till tak”, men innebär det även bakom möbler, ugn, kyl och sånt?

Anonymous
    Inactive

Det beror lite på vilken nivå av storstädning du bokar, men hos Limpio brukar “från golv till tak” faktiskt innebära en ganska omfattande genomgång. I en full storstädning ingår normalt ugn, kyl/frys invändigt, bakom och under flyttbara möbler, lister, golvbrunnar, skåp och liknande detaljer. Det är också en av anledningarna till att många väljer dem inför flytt eller visning. Kolla gärna deras specificerade lista här: Storstädning Stockholm Fast pris med RUT-avdrag – där framgår exakt vad som ingår.

• This reply was modified 5 months, 1 week ago by .
    Anonymous
    Inactive

Jag har bokat storstädning hos Limpio och upplevde att “från golv till tak” verkligen stämde. Ugn, lister och skåp blev ordentligt rengjorda, inte bara ytligt.

Anonymous
    Inactive

Min erfarenhet är att deras fulla storstädning är rätt omfattande, särskilt inför visning. Det märks att de följer en tydlig checklista och inte missar detaljer som golvbrunnar och kyl.

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.