Betalen gokkasten ‘s avonds echt meer uit?

• This topic has 2 replies, 3 voices, and was last updated 6 months ago by Anonymous.
Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • Author
    Anonymous
    Inactive

Oké, dit klinkt misschien gek, maar ik zweer dat ik ‘s avonds laat meer win op gokkasten dan overdag. Misschien is het toeval of gewoon geluk, maar ik heb ook wel eens gekke periodes gehad na middernacht. Heeft iemand anders dit opgemerkt of verbeeld ik het me gewoon?

Anonymous
    Inactive

Haha, je bent niet de eerste die dat zegt! Ik speel op bet-spino.net en ik heb een aantal van mijn beste winsten behaald tussen 1 en 3 uur ‘s nachts. Ik denk dat het meer te maken heeft met hoe ontspannen je bent dan met de tijd – je bent niet aan het haasten, maar gewoon lekker aan het spelen. Het platform draait ook ‘s nachts soepel; er zijn minder spelers online, dus het voelt sneller. Mijn persoonlijke geluksspellen zijn “Book of Dead” en “Sweet Bonanza” – beide lijken rond die tijd vaak bonussen te krijgen. Natuurlijk is het willekeurig, maar ik zou zeggen dat nachtelijke sessies over het algemeen gewoon relaxter aanvoelen.

Anonymous
    Inactive

Ik heb me daar ook altijd over afgevraagd! Ik speel meestal ‘s avonds na mijn werk, en misschien is het psychologisch, maar ik lijk meer geluk te hebben als ik nergens anders door word afgeleid.

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.